Tuesday, May 31, 2011

lawan!!


zon selesa:
"aku bosan..nak layan FB lah.."
"aku lapar...nak makan kat mane ek hari ni..."


***********
lepas tengok video kat atas ni mesti hilang selera makan... mati rasa bosan.. malah berkobar2 utk turut sama berjuang ... menentang yahudi..

Allahyarham Faris 'Audah, anak palestine yg berusia 11 tahun dengan gagah membaling batu ke arah tank israil yang hanya 10meter didepan. Walaupun tahu tank israil itu langsung tidak rosak tetapi bukan itu yang ingin disampaikan oleh syahid kecil ini. Pesannya kepada israil dan dunia luar hanya satu iaitu : LAWAN

=kalau x mampu nak lawan perasaan malas dalam diri ni...jangan mimpi nak lawan ngn yahudi macam anak2 palestine=

2 comments:

Zaujah Umar Hamzah said...

salam wbt..
hebatnya si cilik Palestin ni..
"mana senjata? kami perlukan senjata?"
huhu, rasa nak import senjata & berjuang dengan diorang..
Takbir! ALLAHUAKBAR!!

wardah safwah said...

hebat kan mereka....

sangat berani..

kadang2 tertanya sendri...aku yang berumur 20an ni pon kalu kat depan ni tentera israil pegang m16... belum tentu gagah utk baling batu mcm anak2 palestine..