Tuesday, December 9, 2008

KEKEJAMAN BERLAKU DI MANSURAH!!

ASSALAMUALIKUM W.B.T

Herm....drpd tajuk ni nampak macam kejam kan....tp sebenarnye x de pape pown...saje je nak kasi gimik skit...(xdela gimik mane)....


pertama kali menyambut hari raya eidil adha di bumi mansurah ni dpt merasakan suasana yg amat berbeza dgn hari raya aidilfitri....kemeriahan lebih terasa pada hr raya aidiladha ni...

Ingin sekali sy menulis serba sedikit berkenaan aidil adha tetapi atas sbb yg tidak dpt dielakkan maka sy permudahkan dgn mengajak sahabat2 membaca dan menghayati kisah ini di Falsafah Kombat. (jgn marah ye kak fiey).saya sendiri tertarik dgn cara penyampaian sirah di falsafah kombat ni..

sedikit paparan utk dikongsi bersama...




p/s: salam aidil adha kpd semua umat islam di seluruh dunia










4 comments:

Wira Islam said...

Salam...

ces, punye la ganas tajuk. ingatkan ade ape2 blaku kat sana...

bukak je entri trus keciwa... rs dipermainkan..

"tp sebenarnye x de pape pown...saje je nak kasi gimik skit...(xdela gimik mane)...."

Salam eidul adha 1429H

wardah safwah said...

w'slm....

jgn marah wira islam...
nanti terbelah dua bumi borneo tu... :)
saje nak buat tajuk lain drpd yg lain
x berniat utk mempermainkan pon...
alamak ...tetiba rasa bersalah menyelinap dlm hati.....

4 those who feel disappointed....sorry at all...
ma'alesh...asifni....apoogise me...maafkan saya....

yuyu cite said...

wana tu mmg cmni
haha

wardah safwah said...

masa form 5 dlu ade contest kat akhbar THE STAR...sir cakap kene buat tajuk yg menarik minat pembaca....
anggapla tajuk ni pon mcm tu ye...

to yuyu....
wana meme mcm ni ek.... :P