Friday, October 19, 2007

finalllllllllllllllllllllllllllllll


salam......................................


alamak...final dah dekat......tp byk lg x study.......

cuak....struggle la..........

Monday, October 8, 2007

the grand night....







assalamualaikum.....sedar x sdar kite dah berada di penghujung ramadhan........so blhla kt check blk ap yg dh jd ngn 20 ramadhan kt sblmny...amatlh rugi kalo kt x b'usaha merebut mlm al-qadar yg mgkn kt x kn jumpe lg lps ni..adakh kt m'jd org yg lbh baik,x de p'ubhn @ lbh truk lg dr b4 ramadhan???nauzubillah...



mlm ni mlm ke27 ramadhan ...dan ade byk pendapat mengatakan 27 ramadhan mrpkn mlm lailatul qadr...benarkah???Hanya Allah yn Maha Mengetahui....ape yg ptg...marilah same2 kite berush mencari the grand night which is better than 1000 month...



selama berpuasa kat matrik ni...sekali jer pernah berbuka di cafe......suasana lebih meriah berbuka di surau bersama sahabat2....ape yg dpt dirumuskan....ms berbuka di surau menggunakan talam....yg seronoknye satu talam kongsi 6-8 org.......masa berbuka,kami berpegang kpd konsep suapan pertama di mulut sahabat.....memang menganehkan pada masa mula2 kami makan bersuap....mcm budak kecik...tp skrg x seronok kalo makan x bersuap.... betul x k.aja.,k.ibah.,k.liza.,ida,.kinah.,mahfuzah.,mukaramah.,zuraidah.,kakcij.,kaksau.,(fuh...xlarat nak tules satu2)????alhamdulillah....kite masih lagi dpt merasa damai ketika berbuka...marilah kite berfikir sejenak terhadap sahabat2 seperjuangn di palestin yg mnjlnlkn ibadah di samping berperang dgn zionis yg kejam lg zalim...... sbg umat islam....marilah kite bersame2 mendoakn keselamatan umt islam di palestin dn masjid al aqsa......moga islam terus gemilamg.....



dah lame x wat post...rase nak tules byk2.....memandgkan ade meetg mlm ni....x dpt nak teruskan hajat......kalau ikutkan nak angkat komputr ni letak dlm bilik....lusa dah nak balik.... rasa x sabar nak berbuka bersama keluarga tercintaa....raye dah nak dekat....final pun dah hampir....tp preparation x abis lagi...slagi ms masih ade....slagi nyawa dikandung badan...sama2lah kite berusaha utk mencpai target dlm pspm.....yg ptg ingat!!!!!!!! bel;ajar no 1 tp dakwah bukan no 2....................



akhir kalam....selamat beribadah dan salam aidilfitri.........