Saturday, September 8, 2007



assalamualaikum w.b.t.....

sebenarnye esk ade test bio....combine chapter 4 5 n 6...tapi nak jugak meluangk sedikit ms utk blog ni...nxt week kene hantar kertas keje pi kat pengarah...tp x siap lagi...Ya Allah....Kau permudahkanlah jalan hambaMu ini YaAllah.....

semalam aku diuji dg ujian yg berat....rasa nak down je....tp Alhamdulillah..... shbt sentiasa menyedarkanku bhw tiada putus asa dlm kerja islam....tp aku tau bhw aku masih lg tidak kuat....mudah goyah....ntahlah.....bila mimpi pergi ke korea...terasa bahagia kerana meninggalkn tanggjwb yg amat berat di kmph... tp bila terjaga dr tidur....barulah aku sdr yg aku hanya bermimpi.....

sahabat...ketahuilah yg aku juga adalah hamba Allah yg lemah....jgn pndg tinggi kpd aku yg kerdil ini......jika kau give up...aku juga mudah utk give up.. itulah kuatnye penangan insan bergelar sahabat..... marilah same2 kite bangkit...


  • umat islam harus cemerlang..hari ini mest lebih baik...dari semalam2x..... jangan buang masa...sapa kata kita tidak boleh..kita ada Allah Maha Kuasa ...kita punya kuasa tenaga ....doa sebagai senjata....umat islam sentiasa boleh.....

teringt memori menasyidkan lagu ini setiap hujung minggu di smka tahap......



gambar kat atas tu gambar aku bersama sanas kat taman safari,indon...ms tu sanas baru umur 2 bulan....memula tu takut gak nak pegang...takut die makan jari.....tp rupanye mcm pegang kucing je.........:)


syamik kesempatan ni nak ucapkan selamat menyambut ramadhan mubarak.... ihya' ramadhan...mudahan bulan yang mendg tiba dgn penuh rahmat dr Allah ....


erm...kene sambung study bio ni....xlame nak test...hope dpt jwb ngn baik....insyaAllah bin najah wa rahmah....maas salamah.....


No comments: